2009年12月13日 星期日

2009 Christmas Gift - Chocolate from Nicci


生活上時有驚喜,星期四放假一天,係屋企hea足一日,又唔願執屋,又唔願做手作,連午餐都懶得煮,又冇落過街.其實臨近聖誕,公司都有一大堆野等住我做,但假期又要清咗佢,唔敢放多幾日,都係一日半日咁放下,唔係復工果陣就慘啦!(屋企仲有細路,我習慣留返d假預俾突發事件既,所以如無必要,唔會老早放晒d假,有咩頭暈身興,都仲要我呢個呀媽頂住架麻.)


點知星期五果日返到公司,一路係度清野,搞咗幾粒鐘都未清到d野,到老闆返啦,佢拎咗呢件野出黎俾我.原來係佢既朋友托佢送俾我既.


呵呵..韜佢既光,間中都會收到佢d朋友既禮物.



唔好客氣,照顧好自己既老闆,係我既份內事,咁間中同大家有索連,在所難免架啦,唔駛多謝我咁嚴重既.



聖誕節咁好氣氛,有禮物收就梗開心啦,咁人地都係想我開心下唧,真係多謝晒呀!



沒有留言:

張貼留言