2009年12月14日 星期一

星期六的驚喜

星期六,老闆唔駛返,冇王官,亦係作反日,用黎清d濕碎野既.


臨近聖誕,又要送酒,送卡,送禮物出去,單單打包已經做到一頭煙.


正係忙緊之際,有個小妹妹拎咗呢包東東俾我,米奇老鼠曲奇喎!



正面仲靚仔,得兩塊,唔捨得食住.



放工約咗爸爸去元朗食滋味齋,我一樣要返碗鮮菌斑腩飯,水準唔係如一,係高d添!可能上次我去食果日,係齋期,人地太忙,做野叫做冇咁好掛.今次佢地清閒d,做得更認真呀,d斑腩真係新鮮炸架,脆卜卜,我喉嚨涸,唔敢食,爸爸食晒咁滯.佢另外叫咗碟薑米田園炒飯,我都試咗兩匙,都幾正架.兩款都跟例湯,我地仲加咗碟菜,埋單只係$57,算抵食啦!



我地實係約係呢度會合既,咁啱佢地既聖誕佈置係呢個主題,係咁意影返幾張相俾大家睇下啦.



食完野,係咁意買咗五個啤梨($10),一磅燒賣($12),一磅魚蛋($20),半斤鯪魚肉($12),一斤豆卜($20),兩斤又靚又冇渣既北京菜心($8),同埋半打老婆餅已經好滿足啦.其實我仲想係d舊式麵包店買下野架,後尾都係費事拎咁多野先收手咋.


沒有留言:

張貼留言