2009年12月23日 星期三

聖誕Blog Blog趣2009

今年既聖誕有點特別,我搞了一個blog聚,約了十一位小妹妹來參加.大家真俾面啊,沒有一位拒絕我,亦冇人甩底,連一早就嚷著是個病壞的小黑咪,也精神奕奕的出席,抱恙的只有我及花哩Look,我倆都鬧肚子不舒服呢!


今次我出的題目可害慘大家,大為各人都要為所有出席的美女(包括我)預備一份小禮物!到最後大家就會分別收到十二份禮物,滿載而歸.


咦?十二人,為各人預備禮物,不是只得十一份嗎?為什麼會有十二份的呢?其中一份是大家合作做的紀念品呢.


小琪兒最近迷上Decoupage,我的一份是相架呢.師奶的東東可多呢,有蜜柑味潤唇膏,月曆,連momo都有送我小印章呢!



小黑咪果真厲害,送我玉璽一個,另有Bibi十分欣賞既靚靚手作卡及食物封口器;最鍾意玩不織布既雀屎就做咗呢個聖誕老人吊飾;花哩Look當然做返自己的專長:羊毛毯手作,今回為大家做的是杯墊,另加泰國手信魷魚!大牛就買了布做禮物袋,裝著她為大家所做的聖誕卡,仲要大家分到卡後,即席請她寫回上款,過過大明星癮呢!我地既糕餅師pri就為大家做了雪球曲奇同聖誕曲奇,另加是日餐後甜品,栗子杯,真想無恥地要求多吃一杯呢!



小熊為大家預備了各款小本子,我分到的一本是金色的,加上靚靚雪花,相得益彰.最大工程既要自算是Mabel,Candyjai同Eunice做既手作啦.


Mabel做了多個手勾公仔,給師奶的一家三口箭豬尤其搞笑,而送給pri的一對結婚公仔更令她笑逐顏開,佢為我做既,係呢對家居便鞋,大冷天穿著在屋裏走就夠溫暖啦.


Candyjai做既,講出黎真係嚇鬼死!佢做咗十一個手縫既公仔呀!真係賣葛呀,咁大工程,唔知佢花咗幾多時間呀!


Eunice做既都係刺繡掛畫,但大家細心d睇下:係一針一針咁繡上去架,加上佢有腰背痛兼手痛,要做咁多件,真係攞佢命呀!難得佢可以完成到.真係要為佢鼓掌呀!



今次大會既紀念品就係呢個小瓶子啦,一個全白小膠樽,我為大家預備咗一長條分開12格的label紙,請大家即席揮毫,將自己既嘜頭加上去,完成後,就成為是日既紀念品啦!


為咗令大家明白張貼紙應該點整,我都係咁意做咗個實驗品俾佢地睇下架.



一睇就知係Mimi, 我,pri同Eunice既嘜頭啦



樽頂仲有今次聚會既名架,見唔見雀屎,呀Look,Mabel同小琪兒既真跡呀?



見唔見Candyjai個嘜頭呢?佢真係有好認真咁去設計過架,仲帶埋d設計圖黎俾我睇呀.



呢個係pri既完成品,靚唔靚呢?




至於我送咗咩俾大家?


梗係離唔開我既老本行啦...


咪係全場最細,又最重既一磅庄....


迷你粘土蛋糕咯!


希望大家收到滿心歡喜啦!


沒有留言:

張貼留言