2009年12月17日 星期四

清假咯

又到年尾,又係要清假既時候啦,我地係唔俾儲假期既.屋企有細路既家長,事必唔會隨便用晒d假期既,有時真係話唔埋架麻.咁多年黎,Bibi都俾唔少驚風散我食架啦!加埋請咗九年賓賓既履歷,仲唔知咩叫做d假期慳得一日得一日咩....


就係咁,我仲有好幾日假未放.唉,年尾,鬼咁多野做,放假都唔知為乜,放完返黎仲死.所以,唯有係咁意卡啦卡啦咁放下啦.有斜棟,代表放半晝,大家果日就醒d,咪打去我公司啦!仲有假期後第二天早上,生人勿近,一定一頭煙.



好彩仲可以通融下,係一月放埋佢.做乜唔放晒d星期六?因為果日老板例假,星期五事必最忙,我星期六係用黎清d平日冇時間清既野既,係咁意放少少好啦.放星期三就最好架啦,最唔影響工作.



沒有留言:

張貼留言