2009年12月18日 星期五

2009 Christmas Gift - from 桃子 & 哎吔Bro

又收到禮物啦!朱古力薑餅人空降Office!



佢都有咳吐不喎,用呢d紙黎做薑餅人既佈景板,真係靚啦.



見唔見到呢個雪人呀?佢個樣傻下傻下咁,啱晒我口胃呀!



我以前個導師話,自己做出黎既公仔,會有自己既影子架,唔通.....



呢個係送俾Bibi既禮物,話說會夜光架,等我地留返過年先擺出黎啦.



一封未停,一封又黎,呢張係哎吔Bro設計既卡,好大張,好彩係寄去公司既唧,如果寄屋企,實聽縐晒都得啦.



佢今次醒我一條匙,唔知可以用黎開咩既呢?



可能係聖誕老人屋企既都未定...等我好好地發下夢先!


我知你地兩個都好忙,咁早就送我禮物,好多謝你地啊!


P.S. 師奶話要睇全相,咁好啦,就做一次黃大仙啦!


信封正面:



信封背面:



卡正面同背脊攤開晒啦!



裏面寫晒野,只可以俾咁多你睇啦:



沒有留言:

張貼留言