2009年12月4日 星期五

收到一張開心卡

每年,都要幫老闆出聖誕卡,公司既,私人既.d鬼好興加埋一張Christmas Letter,一家幾口,呀仔呀女咁,順便報告一下自家近況.


今年,呀仔有自己既囝囝啦,成為一個完整既家庭,可以自己出卡啦,唔駛再勞煩我lu.


收到呢張卡,真係覺得佢大個佬咯!



用BB相黎做卡既主題,係最易令人受落既,唔駛睇內容都俾夠100分佢啦!有個sportive既爸爸,就梗係同佢整返dsportive look啦!



真係開心啊!睇住你由讀緊書,到出黎做野,跟住成家立室,依家囝囝都就快一歲咯,真係高興呀!



同朋友食飯,佢又送咗呢個東東俾我,係小孔打窿機黎,正呀!我得個大眼仔架咋,仲未有豆豉眼架,收到就寧舍開心既.



喂!口口聲聲對我講:「識到你呢條茂利要感謝神呀!」既傻瓜呀,我會好好玩下呢件玩具架啦!


查實,「茂利」點解既呢?


沒有留言:

張貼留言