2009年12月15日 星期二

余仁生

一個人逛街,經過余仁生,不如入去買d杞子啦.


大大粒,四兩庄都只係$32.巡鋪一圈,怎麼沒有川貝的呢?


原來高高在上,放在貴價藥材架上.



兩種價錢,一百或百二蚊一兩,好貴啊!我雖然唔係好叻,但我認得食開果隻係咩樣既,所以我買咗百二蚊兩果d.


呢度二兩架啦,返到屋企同爸爸講,呢度$240,慳慳地都分到十次八次掛.


我地通常川貝,百合,雪梨,南北杏,果皮加蜜棗(或冰糖)黎煲既.不過,如果你感冒初起,就唔好飲呢個湯水啦.


據網友心星講:川貝和雪梨確有止咳化痰的作用,但不是什麼類型的咳嗽都能止的,不但不能,用得不好,還會加重病情。


川貝,雪梨性寒,川貝主要有宣肺、止咳、化痰作用,乾咳,痰少而黃,咽喉有痛癢感為佳。雪梨則有潤喉,利肺的作用。兩種和用,則有止咳化痰,清咽利肺的療效。但是如果在咳嗽的同時,有鼻塞,流涕等感冒症狀,不但不能達到止咳的效果,對於風寒引起的咳嗽不利,所以可能還會加重了。


沒有留言:

張貼留言