2009年4月11日 星期六

睇B女+美食嘉年華

今日係睇BB女既吉日,即係十二朝,我二家姐呢個新嫲嫲只係帶咗十個姨媽姑爹去踐場唧。


咁第一站梗係在酒樓集合最方便啦,我地雖然住得遠,都要跟大隊係銅鑼灣飲茶。今次我地去咗總統戲院側既喜悅。只係十個人,居然叫咗一窩火鴨絲窩米、羅漢齋炒麵、兩碟鳳爪、兩籠菜曲餃、兩碟鯪魚球、兩碟煎蘿蔔糕、叉燒腸、煎腸粉、千層馬拉糕、流沙奶皇包、咸水角、羅漢素餃。我地實在太厲害啦!




食飽飽就出發去青衣啦,我問係咪搭地鐵轉小巴?原來呢個新嫲嫲都唔係好熟路架咋!佢話坐地鐵轉巴士喎。好彩我呢個路盲一早就做定功課,我明明問過住青衣既同事,佢話一係就坐機鐵線去青衣,然後行十分鐘就到。一係就坐地鐵去到葵芳,係B出口坐88B小巴去到總站落車就啱啦。初時我二家姐都唔多信我呢個路盲架,但我話我隔離位都係住呢度架喎,照計佢唔會錯既,唔信你就打電話問呀仔啦。


好彩,大家商量之後,終於都跟我咁去一次。實在好方便,因為我地拎咗d重野,唔想要行咁多路,所以就選擇咗係銅鑼灣坐地鐵,係中環轉荃灣線,一路有位坐到葵芳,出咗站即坐小巴去到青衣,係正門口落車。


呵呵,終於見到今日既主角啦!Hayley,你好嗎?我自然帶咗禮物俾佢啦,除咗之前整果個蛋糕外,仲有衫仔牛牛印仔同埋利是添。




佢一肚餓就會醒,一食飽又訓過,算係乖B黎.




睇返Hayley老豆細個果陣抱住Bibi既look哩:




band之後,順便係葵芳行下美食嘉年華。雖然地方唔大,要買既野都買到啦:乖乖蘋果片菜脯朱古力肉燥湯河生麵皇拉麵粉絲黑珍珠花生。




呢只花生好特別,剝開裏面既花生既外皮係黑色既,但都幾貴,成$40磅。我就唔覺得佢有幾好食,但爸爸就話佢好正。



沒有留言:

張貼留言