2009年4月9日 星期四

印仔二十二 - 史納莎 to Rachael

打算做一個多產既人,所以不斷係度雕印仔,除咗想快d進步之外(可能係揠苗助長),仲想為大家帶黎多d歡樂。


今次呢個印仔呢,係送俾我老闆一個好朋友R先生既囡囡既


講起呢個傻鬼佬,咁啱果日佢上黎開會,黎我地公司途中,佢秘書話咗俾佢聽我又玩緊新野,於是佢一見到我,就即刻問我可唔可以俾d新野佢先睹為快。


既然佢咁欣賞咯,就應承整一個俾佢囡囡啦。


我問過R先生佢既囡囡鍾意貓定狗,佢話囡囡鍾意狗,佢地屋企都養咗兩只狗。但因為佢上黎我公司係做正經野既,所以就唔方便講咁多野啦。


事後,我問R先生秘書,睇下佢知唔知R先生屋企果兩只係咩狗,等我決定個印仔咩樣。原來佢屋企養既係蝴蝶犬同史納莎。


做過少少research,蝴蝶犬有長毛既,又唔似我係M記換返黎既大頭狗咕臣喎。都係整史納莎啦,好似可愛d。



呢個就係我既最新設計啦,原本想整個影既,但如果只係得個影,又好似好簡陋咁,於是就同佢加返少少細節啦。



期望Rachael收到印仔時會好開心,一家人都可以過一個愉快既復活節。



沒有留言:

張貼留言