2009年4月8日 星期三

印仔二十一 - 鬆馳熊 to Kirsty

原本31/3已經描好咗呢個草圖架啦,仲轉印咗上塊擦膠度添,諗住快快手手夜晚整埋佢。


點知BB女出世,整蛋糕需時,又要待乾,所以我就放低咗啦。


到咗第二晚,可謂神推鬼oon,唔知搞乜俾我突然間留意到,個名好似怪怪地咁既?唉吔!串錯字添!寫少咗個 "r" 呀!


好!我改。


第三晚,以為一切改好啦。食完飯,係廚房預備定第日晚餐既野,Bibi就入黎challenge我。


Bibi:你係咪串錯人地個名呀?


我:係咩?你快d同我上網check下,人地呀媽留咗咩名俾我。


我:咦,冇錯喎!咁都好d!唔通人地呀媽都會整錯呀女個名咩?


Bibi:你地d大人打字成日都打錯架啦,你唔俾二少奶(Sister Lam )又打錯字呀!


咁又係,英文名既野,我都唔熟...即刻上網搵下先。


點知原來“kir” or“kri”都有人用架。


都係confirm咗先落刀好d。如果唔係要監硬剷走個名,咪好慘好對唔住隻鬆弛熊唧!人地要同Kirsty一齊架麻。



好彩,我冇即刻擦咗個名唧,原來最後我都係串啱咗既!


一額汗呀!呢個印仔,一寸咁上下大啦.



沒有留言:

張貼留言