2009年4月26日 星期日

食餃子啦!

今朝一早起身,玩咗一粒鐘印仔,就同Bibi落樓下食早餐。跟住就一個返屋企做練習,一個去街市巡下。


想包下餃子,一早就浸咗冬菰、蝦乾、木耳。買咗豬肉、韭菜、小棠菜、圓餃皮,打道回府。


其實簡簡單單既韭菜、豬肉、冬菰加蝦乾已經好惹味架啦,但因為有隻素食動物係屋企,都要就下佢架。所以就會有木耳、素雞丁、小棠菜、粟米之類既配料啦。我今次想秘密加d料落去,唔知會唔會食到爸爸依牙鬆gon呢?算啦,都係咪制啦,一陣又話食到佢嘴歪呀。


預咗十零隻韭菜餃俾叔叔,又特製咗一碗配方俾大肚姨姨食,諗住佢昨日話現買既日式餃子太咸,專登整俾佢食既。點知後尾佢話屋企仲有餃子係度,唔要啦。


咁就等我地哽埋佢啦。


咦!原來呢碗特製料仲正,我用咗新方法處理小棠菜,加埋木耳冬菰豬肉,仲好味過我地果d韭菜餃,大家一路食,一路話正。爸爸雖然冇食到,見到我地咁enjoy,都話:「今次姨姨走寶啦~!」


Bibi都幾喜歡脆脆既口感,所以我都要煎燶少少。



沒有留言:

張貼留言