2009年4月10日 星期五

與網友一聚 – 姊妹花

第六第七位同我見面既網友係華姐 同二少奶(即係Sister Lam)。


今次,我地去咗灣仔既留園雅聚食上海菜。果度環境算ok,唔太嘈,食物一般啦,冇開飯啦網頁講得咁好,或者我食過更好味架啦。



見到我真人,據佢地講,我冇佢地想像中咁大。呵呵,即係話我仲「後生」啦!華姐都唔係幾信我大過佢呀,嗄!你估我話自己「入廚卅幾年」靠嚇架。



我送咗一對兔仔印印俾佢地,希望佢地兩姊妹一路都咁好感情,亦希望佢地既囝囝囡囡日後長大,都可以好似依家聯繫得咁好,一代一代延續落去。



好多謝佢地送咗呢d和果子俾我,返到屋企,即時就地正法,一次過毀滅晒佢,留隔夜冇咁好食架麻!我就話有原粒士多啤梨果款最好味啦(即係白色果d)。



不過,我最欣賞既...都係盒入面呢張牛油紙呀!


沒有留言:

張貼留言