2009年4月28日 星期二

母親節續篇

做開呢款母親節蛋糕,越做越多,好似做極都滿足唔到d媽媽既需求咁。


我原則上一晚只可以做兩個,又要預備埋第二晚要用既芒果粒粒,所以速度都係咁上下啦。



昨晚就神勇啦,返到屋企煮咗簡單既晚餐:滷水排骨(返熱就得啦,事關我早上已經煮咗)、韭菜炒蛋、灼小棠菜膽,冇煮到飯,淥烏冬食咋。


食完搞掂晒d野都只係八點,開工整蛋糕,一口氣做咗三個。Bibi問:「係咪好攰呢?」我仲估佢咁關心我添!原來佢想講:「你攰就可以抖抖,我呢?溫書溫到攰都要繼續呀!」衰人吖,講到自己懶係辛苦咁。



之前已經加加埋埋整咗十個,現在又多咗三個,仲爭五、六個睇怕都夠啦掛?即係話:如果我再努力多幾日,就可以達標啦!



雖然已經做到好悶,但係我越做越熟手,只會越做越靚仔,唔諗住轉款啦,唔係一陣d姨媽姑姐一比較起上黎,我就周身都唔得掂啦。最好就係大家都一樣樣,只係牌上既字唔同唧。


沒有留言:

張貼留言