2009年4月2日 星期四

印仔十八 – 花

一眼見到康文署公報婚姻監禮場地既小冊子上面既花紋,就知佢係寶貝呀!


好合我眼緣,一於改少少,用黎做印仔。


我好小心,好小心咁雕。雕雕下,咦!花莖邊邊仲有少少擦膠喎,就咁切走佢?好晒唧。不如....


就加個名上去,送俾人咪幾好。



於是,我又要出動我果d未寫好copy book既字體啦,為咗唔想俾大家知道收禮人係邊個,我就用加工技術改改呢幅相先。都係保持神秘感好d!


用咗三粒鐘雕完呢個印,有重大發現呀!試蓋第一次之後,我係唔需要再修改個印架,即係一take過搞掂。



好開心呀!你地話我係咪已經升到幼稚園高班呢?


沒有留言:

張貼留言