2009年4月1日 星期三

送給Roni及BB的蛋糕

Roni,你真係乖女啦!好多謝你呀,為大家添了一個小寶貝。整個家族,包括你奶奶系果一大群姨媽姑爹,都超級開心。Bibi做咗表姑姐啦,一聽,佢都有d扁嘴架,好似突然間老咗少少咁,但佢話:「好彩有個『姐』字,咁都好d!」咁算唔算阿Q呢?
為咗獎勵你令我二家姐升級做嫲嫲,我特別為你趕工做了一個「大」蛋糕,給你的囡囡留個紀念。
因為次次都係為他人作嫁衣,每次做蛋糕,都拖到最後一刻才趕製出來。
今次,真係有好大推動力,叫自己快快開工。始終都係等個蛋糕慢慢自然風乾會靚d既。
BB真係叻啦,懂得避過愚人節,唔駛做「愚人B」,仲識得計啱時間,到十二朝大家可以探望你地既時候,剛好係復活節假期,所有人都唔駛告假就可以黎探你地啦。(初初我仲叫二家姐等你一生咗就打俾我,等我攞定假添!)



先構思佈局,就用我最近製作既士多啤梨啦!



加只小熊公仔就最好啦。



「快高長大」牌牌又點少得呢?



整d忌廉圈先,再加埋d士多啤梨,再插上牌牌同粘上小熊。幾豐盛!



仲未得喎,加返d芒果醬先。本來咁已經係好靚架啦,我都好滿意。



點知,第二朝起身檢視一下個蛋糕,噢!原來乾乾地仲靚呀,我真係好開心呀!




沒有留言:

張貼留言