2009年3月31日 星期二

印仔十六、十七 – 復活兔


復活節就黎啦,多得* Jeannie *好介紹,我決定試下整兩隻復活兔送俾人。


第一位係非常喜歡兔仔既Jasmine佢點鍾意兔仔法?佢有養兔仔,仲用兔仔黎做自己結婚花車既公仔添!所以,我做俾佢既結婚蛋糕都係用兔仔做主題既。希望佢收到呢份復活節禮物之後,第日真係生返隻兔仔BB出黎啦!




第二位係我姨甥仔既老婆,佢抵錫呀!點解?因為佢幫我添一個姨甥孫啦!這可算是一隻會預報喜事的復活兔呢。當年,佢老公細個果陣,同我形影不離,我坐到那兒,他就去擔張dun仔,坐係我大脾前面,然後當我係人肉梳化,一切就像昨日發生一樣。希望佢一切順利,母女平安。



沒有留言:

張貼留言