2009年3月27日 星期五

雞尾包

隔離位話:「喉涸涸,想買新鮮檸檬沖野飲。」
好呀,咁我地去街市買啦,靚d呀。就係咁,雖然落住微微雨,我地兩個傻人就走去結志街上既街市探險啦。
去到咁遠,經過ABC又點會唔幫襯至得架,有理冇理都買返多少包食下啦。咦,有大大個辮包喎,整返個先!今日有雞尾包喎,等我整個返去俾我老闆見識下先。



三點三,擺個雞尾包上檯:「你食過呢d野未吖?」
「咩黎架?」
「呢d就係香港出名既雞尾包啦,咁大個仔都未食過哩!」轉個頭就俾佢食晒咯.
我呢個“鬼仔”有度好,就係俾咩佢都食,有次我仲呃佢食粒榴槤糖添!
我俾粒好似牛奶糖咁款既糖佢,呢個為食鬼梗即刻啪入口啦。
「你知唔知自己食緊咩呀?」
佢既面色開始有d變啦….
「你食緊榴槤糖呀!哈哈哈!」
佢即刻拎張紙巾吐返出黎:「唔怪得知咁味啦!」


 


沒有留言:

張貼留言