2009年3月8日 星期日

好味燕麥片

呢一款瑞士燕麥片,成份有葵花籽油、脆片玉米、大米、麵粉、大麥芽、可可粉、葡萄糖、冷凍干燥莓、草莓粒、蜂蜜、榛子等等。



加入奶(冷熱隨意),真係幾好味。Bibi食得好高興,我對奶麻麻,驚肚仔唔受得,試下就咁拎黎食。咦!真係幾好味喎!裏面d麥片脆就唔在講吖,連d干燥果子都係卜卜脆架。我個人黎講,佢比起其他種類既muesli易入口得多。



十幾廿年前,我睇過讀者文摘有一個專題介紹呢類穀類早餐,講到天花龍鳳,幾有益,幾咁可以當一餐.好奇既我,咪即刻去超市買一包啦,呢d咁野當年都要賣好貴,點知食落口,唔係幾啱食咯,仲有d難頂添!


呢包就唔同啦,起碼我都願意食.咁依家賣幾多錢呢?係屈人寺做緊特價,500g賣$15,抵食啦,一般都可以分四五餐食架啦。


沒有留言:

張貼留言