2009年3月27日 星期五

突然間跳出黎既豉油雞

琴日朝一早起身整落咗d滷水排骨先去返工,放工晚餐就有肉食啦!
因為好少飯桌上有肉,所以Bibi食得好開心,仲食咗碗幾飯添呀。當然,依然有爸爸食既素菜既.
食完飯,埋頭雕印仔,接到Sharon/秋/雯雯/梁老師 老公既電話


「係咪呀May呀?係咪要豉油雞呀?」
嘩!正呀!佢真係整咗豉油雞俾我食呀!咁我就唔客氣啦,冇扭扭擰擰,殺上去佢度拎啦喂。



呢個人地老公(佢咪就係上次整(哈囉媽咪水晶餅)果位咯)真係唔話得啦,除咗親自整俾我食之外,仲影埋相,方便我打網誌喎。真係抵錫既,等我又諗下次我地又一齊整d咩食先!



佢話唔小心,搞到隻雞翼受咗重傷喎,冇要緊,好味就得啦!


好多謝你呀,大雄!


沒有留言:

張貼留言