2009年3月25日 星期三

手作曲奇

我老闆係澳洲人,所以亦都有好多外籍朋友,佢又有在教會做Mentor, 所以都識唔少教會既人。
其中一個外籍女Mentor自製曲奇,當然都有預我一份啦,我帶咗四件返屋企。



外國人既口味都係偏甜,裏面既餡料仲多過麵粉,朱古力粒、果仁、紅莓乾,多到唔駛放糖都甜到飛起啦。我同Bibi一人食一件,留返兩塊爸爸返黎食。



第二朝,Bibi見到仲有一塊曲奇係度,就話:「爸爸梗係覺得甜得滯,鯁唔落啦。」
我話:「點解唔係爸爸見得兩塊曲奇係度,食咗一塊,留返一塊俾我地呢?」
其實,將件事點睇,係要靠你自己既,思想既野,自己調適一下,一切事就會更美好架啦。
我都係度學習緊,希望大家都試下凡事向好處想啦。


沒有留言:

張貼留言