2009年3月28日 星期六

印仔十四 – 球員卡卡

知道 華姐 個囝囝(小黃生)喜歡足球,至愛球員卡卡。看見二少奶(Sister Lam )又跟小姐為他挑了一件Q版球員T,上面的圖案正好用來練習雕印仔,便順手試刻一個。



我冇乜機會睇電視架,球賽就更加唔關我事啦。其實我都唔知真正既卡卡係咩款既,所以都係照住佢件T黎整架咋,希望冇走樣得太勁啦!

男孩子麻,特意為他挑一塊珍貴的藍色夾心擦膠,沒信心包管雕得好,但會盡力而為。



雕好咗,真係好開心,好似為自己創造咗奇蹟一樣呀!



小黃生,以香港既郵遞速度,就冇乜理由31/3都收唔到既。不過,老人家係計舊曆架麻,咁就一定趕到你既舊曆生既!一句講晒:生日快樂呀!


有人話:錫一個人唔駛直接對佢好既,只要對佢最關愛既人好,就等如對佢好一樣。
即係話:華姐 小朋友,我都算幾錫你架啦!


事先聲明呀 : 我唔係下下都有mood做野既, 你地唔好一個二個拎d稿黎叫我順便練習下呀!


沒有留言:

張貼留言