2009年3月11日 星期三

潘麗瓊

 



潘麗瓊,一個身兼多職的出版界人。
我都幾鍾意睇佢寫既生活點滴架,尤其係講佢果兩個寶貝女。或者新一代既媽咪都好想做到佢咁,但我自問雖有盡力,都未做到佢咁厲害。可能,只有「晚晚陪公主讀書」呢項我做得勁過佢。
講到「不知那個衰老師想出『親子project』」呢句,我真係感同身受呀!
其實佢早前講老公點同個女驗大便果篇,我已經好想同大家分享架啦,但係放下放下,又擺埋一邊啦。
呢篇講得仲到肉,簡直係一個好媽媽既心聲呀!
值得大家借鏡參考。
眨下眼,Bibi都咁大個啦,我想補飛都唔得啦。有d野,錯過咗就係錯過咗,希望其他新媽媽、準媽媽又或者仲可以亡羊補牢既媽媽都盡量試下,檢討或者計畫一下自己既教養子女大計啦!


沒有留言:

張貼留言