2009年3月20日 星期五

與網友一聚

今日下晝約咗網友大少9 食晏,到目前為止,佢係第五個同我相會既網友lu。佢咁啱呢幾日調咗過黎中環返工,我地先有機會見,或者,呢d就係天意啦。
我揀咗間樓上咖啡店,仲專登訂咗露臺既位。真係對佢唔住啦,今日天氣咁暖,搞到佢大汗疊細汗添。
我地點咗兩個set lunch:兩客南瓜忌廉湯、香草汁魚柳配薯菜、菠菜雞肉千層麵配蒜蓉包、冷熱朱古力咖啡各一杯。因為侍應太忙,唔記得送湯俾我地,終於未上湯就先黎主菜,搞到我地兩個措手不及,連相都唔記得影添!
對住大少9就好似對住我d姨甥咁,係冇乜代溝既,證明我仲可以同d後生一齊玩呀!時間飛咁快就過,我地食完d野,傾咗一輪就夠鐘埋單lu。
收到大少9親手做既曲奇,唔捨得拆住,帶返屋企齊人先食。


PS - 晚上食過,真係好鬆化!


沒有留言:

張貼留言