2009年3月7日 星期六

神奇清潔棉

唔知大家去開$10店,有冇留意到呢d清潔棉呢?原來好多人都唔知架喎。



佢有好多唔同既尺碼既,有d一包有好幾件,有大,又有細,亦都有一件過既,可以自己返到屋企再剪出自己需要既大細。



清潔棉之麻,咁到底有咩好用呢?


原來,只要濕少少水,榨返乾佢(搞到佢唔滴水就得啦),記住:唔駛加清潔劑架,就可以好輕易咁去除污漬架啦!對於光滑表面如雪櫃、磁磚、檯面、洗衣機面、櫥櫃等,功效顯著,仲唔駛點用力,就可以輕輕鬆鬆咁抺走晒d污漬啦。當然啦,佢係可以多次使用既。



試下搵一處封咗油煙既地方抹下吖拿,真係講你都唔信呀,咋一聲就乾淨晒,好似拍廣告咁。但係,要記住喎,如果d油煙漬係位於煲底又被火燒實咗果d,呢招就唔駛得架啦!


我試過拎佢黎抹電話、鍵盤以及其他容易粘到微塵或者因為靜電會吸引微細碳末的物件,都可以抹得好乾淨。呢種棉,於清洗茶漬之類既能力亦相當強。但切記清潔過後就一定要好好過清水呀!


咁到底呢d棉既成份係乜東東黎呢?一聽個名,可能會嚇你一跳。佢既成份有「三聚氰胺」既,其實有好多塑膠產品都有呢種成份架。


沒有留言:

張貼留言