2009年3月6日 星期五

屈臣氏感謝日

今朝食完早餐,原本打算去萬寧買野用埋張現金券既,見到屈臣氏感謝日喎,買滿百五減十蚊,咪入去睇下咯。隱形眼鏡葯水、朱古力、洗手液、衛生用品、果仁、香口珠、看門口既葯物,都二百九十四個幾,原則上買多少少可以分兩張單,可以再平多十蚊,又可以多份贈品。但就冇乜心機計數,費鬼事計啦,跟手去門口拎埋包贈品就走啦。D贈品係隨機由店員順手送出黎既,包野好似咁黑萌萌既?返到公司打開,有一個黑色束帶袋、一set男士旅行護理套裝磨砂洗面膏同沐浴露,其餘既全部都係香水版黎,Intimately Beckham既男士同女士版各一枝、Thierry Mugler既Violette Angel、Coty既Kate Moss,仲有一個盒仔,咩黎既呢?原來係Maybelline New York既防曬粉底。



呢個袋B4紙咁大, 都唔知有乜用?



沐浴露, 磨砂膏, 仲有黑鼻貼添!



呢三枝香水仔都係滋滋庄黎, 都幾方便架. 留返個樽黎裝我d粒粒就啱啦, 不過都好似大咗少少.



我冇化粧既, 果盒防曬粉底我初初都唔知係乜黎, 要睇字先知.



由上面數落黎第二枝就係Kate Moss啦, 冇個噴噴既.



呢盒粉底幾得意, 或者個盒仔可以有用.


沒有留言:

張貼留言