2009年3月17日 星期二

心多多

依家手頭好似好多野玩咁,都唔知做得邊樣,好貪心。但我個人又懶,如果冇咩推動力既話,又要攤晒d野係度架啦。好似琴晚咁,就走咗去煲碟冇做野啦!


目前想整既野如下:
研發迷你曲奇
研發迷你朱古力
做出以前未整過既迷你蛋糕仔款式
提升雕印仔技術
研究製造麵包仔匙扣既可行性
研究迷你粘土卡
重新做一批迷你蔬菜
重新做一批迷你點心
做出人見人愛既髮夾
紙蕾絲(呢樣最唔敢開工,好似好難咁既)


其實樣樣野都要經過深思熟慮,先可以做出最好既效果既,所以少不免就思緒大兜亂啦。
好似粘土咁,就可以同紙蕾絲以及印仔mix & match,做出無限既變化。始終,我都係同d粘土關係親密d,佢地好少令我失望既,但其餘果兩項呢,尤其係紙蕾絲,就成日洽我,唔係幾肯合作,可能佢嫌我老呀!


17 則留言:

  1. 我都心多多,所以唔敢玩太多嘢,成日天一半地一半咁囉,紙蕾絲其實係好難整架,好似整到紙藝者需要幾多時間呢~ 得一知半解既阿草上~ p.s. 我都研究緊茶味或果水曲奇,我見citysuper d水果茶減價咪可唔可以整曲奇囉~
    [版主回覆03/17/2009 14:05:00]我果d曲奇唔食得架!!!
    麥兜話齋: 食, 食, 食, 食懵你!!!!

    回覆刪除
  2. 理佢啦.....瞓少D就玩多D....
    成日半夜都唔瞓就玩到好多.......因為無人理我時就咩都拿出黎玩一餐先瞓.
     
    [版主回覆03/17/2009 14:03:00]乜你咁曳架!

    回覆刪除
  3. 我知呀~ 我同你最大份別係食得同唔食得呀嘛~
    [版主回覆03/17/2009 14:17:00]錯! 我同你最大分別係一個老d, 一個後生d至真!

    回覆刪除
  4. i like your hairclip idea... making with 粘土?
    [版主回覆03/17/2009 16:04:00]係呀.

    回覆刪除
  5. 迷你蔬菜, 迷你點心好吸引啊~
    [版主回覆03/17/2009 16:04:00]其實好多人都做過, 包括我. 但我想再整好d添, 先俾你地睇.

    回覆刪除
  6. 我都係咁架!有好多野想學.不過返工已經用左好多時間.餘下的時間不太多.但又有好多想做的東西,都唔知做得邊樣先好.
    [版主回覆03/17/2009 16:22:00]做到十點幾, 就俾爸爸投訴架啦, 所以都唔可以太夜, 頂晒籠做到十一點幾既唧. 有時冇心情玩, 就乜都唔做.

    回覆刪除
  7. May姨努力呀,不如你研究埋d食得0既曲奇啦!
    [版主回覆03/17/2009 21:02:00]我都好想架, 不過我係冇焗爐架.

    回覆刪除
  8. 妳張 list 都幾長喎! 我識得整一半就好囉!
    [版主回覆03/18/2009 08:25:00]麻麻地長, 但就覺得雕印仔最方便, 工具少, 成本低, 而且可以好快有製成品.

    回覆刪除
  9. 早晨﹗May姨,妳blog大頭相中的蘋果,是否用粘土整的﹖
    [版主回覆03/18/2009 10:07:00]你睇下呢篇咪知咯:
    http://hk.myblog.yahoo.com/maylibibi/article?mid=109

    回覆刪除
  10. 哇~妳好多野都想整喎!!!加油~
    [版主回覆03/18/2009 10:35:00]你就夠多機打咯!

    回覆刪除
  11. 紙蕾絲比起迷你黏土唔算難,may姨一定可以同紙蕾絲做到fd架~
    [版主回覆03/18/2009 10:36:00]希望啦, 我仲係覺得自己似只盲頭烏蠅呀!

    回覆刪除
  12. 唔係吖嘛?老唔整得架?
    [版主回覆03/18/2009 14:43:00]係呀, 佢嫌我縐皮呀!

    回覆刪除
  13. 我覺得不要想那麼多了,行動才實際!!!快點開工吧,等著你的作品呢!!!
    [版主回覆03/18/2009 16:29:00]我有開工架, 不過專揀簡單野做之麻.

    回覆刪除
  14. 我始終都係對你o既粘土作品有興趣, 好期待有新作品同cross-over.
    [版主回覆03/18/2009 19:27:00]係咪, 鍾意睇咩? 等我搵d倉底貨俾你睇下!

    回覆刪除
  15. 四眼妹露比2009/3/18 晚上7:49

    整晒咁多手作,(咪要千日)
    [版主回覆03/18/2009 20:15:00]千日都做唔完啦~~

    回覆刪除
  16. 好呀好呀~我最中意你整O既花菰同生果仔~
    [版主回覆03/18/2009 20:15:00]咁你依家去睇啦! post咗啦!

    回覆刪除
  17. 哈哈. 很長的list! 研究迷你粘土卡? 是用黏土decorate的生日卡, 聖誕卡等等 嗎? 我也很有興趣看看你研究的final product. :)
    [版主回覆03/19/2009 11:54:00]咁你就要多d黎探下我先得啦!

    回覆刪除