2009年3月23日 星期一

輕鬆星期天

星期日,Bibi七點半就起身,我hea多一陣先起床。咪咪麼麼又九點幾先出到門口,今次試下坐巴士去西鐵屯門站,轉西鐵去元朗,再係輕鐵元朗總站坐一個站去大棠站落車行去發記食粥。點解要咁做呢?明明可以就咁係樓下坐一程輕鐵就去到大棠站既,車程大概要大半個鐘啦,不過今朝見輕鐵都冇乜位,我地又唔趕時間,不如揀個舒服d既旅程啦。


連埋等車,差唔多用咗成粒鐘先去到大棠站。但發現咗一樣野,就係坐咗咁多程車,車費反而仲平!點解?


因為,用八達通坐第一程輕鐵($3.7);第二程西鐵原本要收$5既,但因為有轉乘優惠(當之前果程車係接駁車)就可以扣返之前果程車費,所以實收$1.3;第三程輕鐵原來都係唔駛錢架!所以全程只係用咗$5,仲可以有座位,舒服好多。而輕鐵呢,由我屋企到大棠站就要收全費$5.8啦。我諗好多人唔知有呢個轉乘優惠,同接駁巴士係免費既。




行去發記途中,爸爸見我頭噩噩:「做咩呀你?」


「我想認下d路麻。」


「認路?你慳d啦。」


「唔好話你專登次次帶我黎都行唔同既路,兜黎兜去,搞到我認唔到之麻。」


係發記,想話唔食豬膶架啦,但又忍唔住叫咗,再加埋爸爸既白粥、齋腸同炒麵,成為$38。我今次醒啦,影到碟靚靚炒麵俾大家睇啦,新鮮炒起係唔同d既。




去十蚊店冇乜買野咋,好克制,只係買咗十件貨。




見唔見呢d保護椅腳既膠墊套仔呢?佢地有2.1cm大既,係我眼中,佢地就變成我既花盆仔架啦!




因為雪櫃已經有好多食物,所以我係街市只買咗紅蘿蔔仔、魚肉燒賣同魚蛋唧。但大同餅家既芝麻餅都值得encore既。


我又係禾采買咗d蛋糕兜仔同粘貼袋,真係幾抵。




坐返輕鐵返屋企只係一點零,仲有大把時間。整咗魚蛋烏冬俾Bibi食,我就入房覺覺豬啦喂!真係爽呀,我有訓著過架。

沒有留言:

張貼留言