2009年3月14日 星期六

花展2009

約咗爸爸係環球大廈外面電車站等,我經過LV門口,見到有朱古力義賣,對腳行過咗架啦,但見到係聖基道兒童院既,咁就行返轉頭,乖乖地奉獻$30啦。有d唔明,點解佢地promotion既手法係:「卅蚊一盒五十蚊兩盒!」你估師奶shopping咩,買兩盒抵d呀?基本上人地唔係為咗買個產品俾錢你架,做乜搞到咁唧?同埋人地走埋去,肯拎個荷包出黎,唔係下下要人同你一次買兩盒先叫好架麻。



因為想爸爸陪我去十蚊店買擦膠,所以就安排「咁啱」同佢去鵝頸橋街市熟食中心食飯啦。未食飯,經過炬利醬園間店,爸爸見到人地門口既花生咁大粒,就買咗一斤走啦。又見到一樽樽醃咗既蘿蔔,佢又想要喎,我話咪啦,仲要行街架。


黎到呢度,梗係食根記健康素食啦!要咗兩客三餸套飯,爸爸果份,我要咗茄子、炒雜菜、炒粒粒;我自己果份就要咗炒雜菜、冬菰粉絲煮黃芽白同素雞。是日例湯係綠豆花生煲蓮藕。我地傻下傻下,影完相就開始食,食食下見d搭檯既女仔係將d食物放上檯,然後還返個托盆俾人既,我先識得跟住做。個女侍見到我地開始醒啦,先過黎幫我收兩個盆走。我笑笑口話:唔識還返個盆俾你地添!呀姐都好好人,佢話我地食唔慣,第一次係咁架啦。雖然白飯係任食既,但都夠晒飽啦,一陣仲要行咁多路,費事飽到上心口啦。至於味道,一般啦,唔油既,湯都夠熱,但就唔夠Buddha Hut咁企理啦。



跟住梗係去買擦膠啦,掃咗十件呀我,今次發達啦,可以同隔離位一齊玩啦,咁如果Bibi要玩,我都唔會咁肉痛,因為大把係度。



第三站,維園花展!去到糖街果便入口,打晒蛇餅,好彩我呀,行去天后果邊入,排一兩個就到我買入場券啦。



入到去少不免要影返幾幅相叫咗到此一遊架。



此行既目的,係去棒眾人媽打場既。所以,入去冇耐,我就死命拉爸爸去參賽展品果便行啦。爭d兜勻全場先見到佢既作品,如果唔係事先見過相,靠睇d字仔喎,睇怕真係要搵死我。好似玩尋寶遊戲咁,三款作品我都miss一個,唔忿氣,行多轉,終於搵到啦!



好可憐呀,梗係眾人媽打今日冇黎睇呢d囝囝囡囡啦,佢地冇晒心機呀,頭dup dup添!



場內仲有d特別少少既植物既,俾少少大家睇下啦。



呢盆炸醬草,同我整果盆咁上下咋喎!



入到去又點可以唔買多少野出黎架,除咗買咗包花泥之外,我仲買咗紫色糯米粟同大過我手板既靚靚既燈籠椒添。



爸爸話一場黎到,花都唔整返盆算點呀?所以就用$30買咗呢兩盆蘭花啦。問呀叔幾耐淋一次水喎?佢話一星期,爸爸靜雞雞話:即係一星期玩完。


 


沒有留言:

張貼留言