2009年3月13日 星期五

自己得一點點水,郤拉人落水。

同事C:你係度做乜唧?


我:雕印仔咯,好好玩架。即係用呢d夾心擦膠咁咁咯...


同事C:係?等我放工去搵下先。仲要d咩先玩得話?


我:只要有一把筆刀,就可以開始玩架啦。仲有呢d環保紙既牛油紙,用黎做轉印既。(嗄?環保紙都有牛油紙?咩唔係呀!果d宣傳卡售樓書,甚至報紙,間中都會有d夾住牛油紙架,我每次都有儲起佢,留返慢慢玩。如果唔係Pri 問牛油紙係邊度買,我返到公司都唔會走去睇下自己有d咩存貨架。)


同事C:哦,咁等我去買把刀先。


我:不如我俾你試下玩吖?


同事C:等我搵pattern先。


我:駛乜搵吖,第一次做,做個簡單d既圖案得啦,去試下個手感同點操控把刀唧。


同事C:咁整咩好呀?我唔識畫公仔喎。


我:整件T-shirt仔啦,中間加個C字咪得咯。等我黎啦!


十零秒就畫好個草稿俾佢,俾一忽牛油紙信封佢。


我:自己印住畫啦,畫完就反轉。咁,跟住用手指挖個圖案上舊擦膠度。跟住咁咁咁...


咁佢成唔成功呢?大家睇下,都叫做做到啦。點解咁色既?因為佢油完紫色(枝螢光筆乾乾地),又油粉紅色,咪搞成咁咯,幻彩呀!



就係咁,佢就俾我拖咗落水啦。即時投奔印仔怒海呀!


哈哈!我係魔鬼黎架!有野玩大家玩吖o麻!


沒有留言:

張貼留言