2009年3月13日 星期五

印仔六 - 我的睡眠小熊

都係要寫返自己雕過幾多個印仔至得,記唔清添,原來呢件係第六個啦!


經過上次失敗事件後(見中式雙喜印仔),我都唔敢托大啦,擦子膠難買呀,都係慳慳地,唔好整咁大件啦。
今次整咩好呢?
就整隻著住拖鞋、睡衣,同埋攬住咕臣訓著咗既熊仔啦。我係d玻璃貼紙度抄架咋,邊有人畫得咁靚吖。
梗係要改少少先得啦,總之一切從簡啦,連人地件睡衣既圖案我都想刪埋,改做波波點算lu。呢個係在牛油紙上既樣:



轉印咗上擦膠後既樣:



爭d成功架啦今次,又係手多累事咯。隻熊仔個頭側邊既空白地方,原本係用黎刻埋 “z” “z” 既,因為事先冇畫到上去,一下唔覺意就成忽批走咗。
冇得救lu,唔通另多整件 “z” “z” 咩,算啦,用手畫上去啦。



用螢光筆油,始終爭d,會一撻撻,d色唔多勻稱.



最後,我地要同呢一忽白白犧牲咗既擦子膠默哀一下!



由16/2開始計,我差唔多有 "印齡" 一個月啦!點呀?都叫做有進步咯可!


雕完呢個印印,起碼學識咗要雕幼線時應該點落刀,叫咗學到野架啦。


沒有留言:

張貼留言