2009年3月19日 星期四

潮式嫁女餅

昨日,有同事出街食飯,打電話返黎話去咗ABC餅屋喎,問我要唔要買野?醒得佢吖,咁就要咗兩個雞尾包同一盒鳥結糖啦。
D野一拎返黎,我就先食咗一個雞尾包,真係幾好味。我以前係唔會自願食雞尾包既,自從食過呢間既出品,先至會試下買其他老店既雞尾包黎比較一下。講到甜度,都係呢間最適中,唔會太甜,太漏,而且凍咗都好味。另外果個,諗住俾我老闆見識下既,睇怕佢咁大個仔都未食過雞尾包掛?
我習慣每日要佢係公司食一個生果既,咁下晝又俾蕉佢食,又整咗兩件潮州嫁女餅俾佢歎,睇怕都係唔好晒料啦。原本D嫁女餅係我地一人一件既,因為我知係勁甜既,我一路都冇勇氣食。我隔離位就唔老醒啦,一啖噬落去先識後悔,牙都軟埋。
咁啱咯,鬼叫我老闆做錯野呀!果頭叫我取消個拆骨Booking,話自己五點幾有事,我打完電話同人講話取消,跟住入房睇下佢五點幾去邊,點知佢本pocket diary係冇野既。再問佢究竟你約咗咩人,點解我唔知既?原來佢記錯咗,要佢去既立法會會議係星期四,唔係星期三呀!又要我再打電話俾人話去得,咪罰佢食埋我果件嫁女餅咯。佢血糖低呀,冇有怕!
唔知大家有冇見識過呢D咁「甜甜蜜蜜」既,類似花生糖加香蕉糕,外層碌咗芝麻既物體呢?甜度比我地食開既花生糖勁D,唔係嗜甜既,千奇咪制呀!
舊野冇影低添,冇相睇lu。

沒有留言:

張貼留言