2009年3月22日 星期日

包餃子

星期六,趁住吉之島感謝日,梗係要去巡下。一早打算星期日入元朗,所以都費事去十蚊店果便睇啦。今次主打超市,買咗袋烏冬兩包切片年糕菠菜麵雞脾菰有機蛋日本白蛋(唔知好唔好味,買黎試下)。加埋事先係圖書館借果三本書,今次冇馬仔,要自己一個抬晒都幾係。


弊!今晚約咗個大肚朋友包餃子架(為免佢操勞,所有材料梗係我包辦啦),仲wet咁耐添。好彩我昨晚已經買咗材料,返到屋企,抖一陣就開工切材料啦。打算包幾款餃子,所以預備咗黃芽白木耳、冬粟米蝦乾韭菜(大肚婆冇得食)豬腩肉等等。想整埋南瓜蠶豆架,不過冇乜時間,算啦。爸爸話唔參加喎,佢情願食飯,咁我又慳返唔駛預備素餃既材料,已經算快啦。


係威係勢,切完木耳、冬粟米蝦乾,就走去影咗幅相,執埋d野就行過幾座,去人地度啦。我有帶相機架,仲諗住一陣係人地屋企先影相添,點知包完,食埋先記得冇影相呀!可能好多網友都試過好似我咁,明明有d野可以影低俾大家睇既,但就成日都冇影到,冇貨交。雖然仲有十零只未煮既餃子既,但已經冇心機再影啦。


今次我地又煮餃子,又煎餃子,始終都係煎好食d。


沒有留言:

張貼留言