2009年4月10日 星期五

復活卡

臨近復活節,又是製作復活節賀卡的時候了。


慳家的我,自然又用上了環保物料為大家搞搞新意思啦。


今次向大家介紹呢本隨南華早報附送的某名牌領帶的宣傳刊物,以我對環保物料的觸角,第一時間知道這可是一本寶貝啊!立時收歸國有,避免我個傻老闆一個唔覺意禮手就掉咗。



你地睇下,領帶既圖案幾咁細緻,仲靚過花紙呀,基本上用黎做迷你野都好合用。何況...我係打算用佢黎做復活蛋架!



你地睇,我一早就整咗兩個印仔架啦。線條唔駛咁複雜既,本身蛋上既圖案已經夠靚啦。



我孤寒麻,所以只買咗兩種粉粉,一款透明,另一款就金色。金粉做出黎既效果都唔錯,但因為我生手,所以驚驚青青,整得麻麻



等我剪晒d蛋蛋出黎先,場面都幾可觀架。



暫定既設計就係咁既,但到你地手可能就會有d出入架啦。事關呢,初初就想一張卡五只蛋既,跟住好似唔係幾夠數,咁就少只唔少啦 .



咦,又好似再少一只都仲得喎,唔係點夠分呀? 所以有d只得三只蛋,冇計啦,唔係我唔錫大家,僧多粥少麻. 今次向隅者, 只好等下一水先有啦.


就係度祝大家復活節快樂啦!


沒有留言:

張貼留言