2009年4月12日 星期日

印仔二十三 - 牛牛II - 我的幼稚園修業作

差唔多兩個月啦,總算叫做幼稚園修業啦。


做個咩印仔去紀念下好呢?


就再雕隻牛牛俾小甥孫女Hayley啦!


有時d野係要逼出黎既,突然間想做就做,期間都有一節小插曲。


我係一個盲盲地既傻人,畫完草圖,好滿意,轉印之後亦非常清晰,但除咗副con,諗住落刀架啦,點知果陣先發現塊擦膠原來有好多瑕疵架!


天呀!唔係啦掛,我都cut塊野出黎咯喎。好慘,唯有再畫過一只先雕啦。


每次雕名字印,我都會刻好個名先,我唔想衰收尾,搞到要剷走個名。因為如果只係個公仔出咗事,我都仲有可以臨時改變圖樣去就返,但名就冇得傾啦。



不容有失,仲係諗住用黎做修業作,梗係要更小心啦。



終於都刻好啦!又拎返之前果塊擦膠黎睇,想為佢默哀一下。望多眼先知,原來所有瑕疵位,都係將要剷走既位置黎,根本第一次就唔駛放棄佢,走去整過塊!



沒有留言:

張貼留言