2009年4月21日 星期二

爸爸的童年回憶 - 要PG家長指引先好睇

復活節假期,爸爸呃咗我入元朗,話去發記食粥,其實就係想去樓上鋪果d爬蟲店睇下有冇蠶蟲賣。
爸爸:「請問有冇蠶蟲賣呀?」
店主:「有!呢,呢度。」
笑瓜,原來係用黎餵雀既蠶蟲乾!
皇天不負有心爸,終於都俾佢係金魚街買到,重溫佢既童年回憶。十蚊先得三大條架咋!




三軍未動,糧草先行。其實佢一早就睇中屋企附近露天停車場有棵野生桑樹架啦,但佢話驚突然間棵樹俾人斬咗咁點算喎,所以每次搭車都專登四圍睇下邊度仲有桑葉可以摘,同埋睇定元朗邊d婆婆會拎桑葉出黎賣(對我地就唔慌會咁細心啦)。係咯喎,咁好死咯喎,陪我入元朗食粥!



係幾日間,d蠶蟲越食越肥,仲放低好多黑金添!好彩呢d野唔駛我郁手處理既唧。爸爸將佢地養係個砵度,仲有個大膠箱裝住,日日同佢地換片,唔會搔擾到我地既既。


據(己自話己自)養蠶專家爸爸話:當蠶蟲想結繭既時候,佢個身會變成黃黃地色,好似呢條咁,先會排毒,排出深綠色既便便,然後會排出冇咁深綠色既便便,後來又排出啡色既便便,最後呢,就排出多餘既水分,就當佢係尿尿啦(平日佢地係唔會小便便既)!咁先會安安樂樂結繭架!



吐絲中



結繭中



呢個繭幾靚仔



大概一星期,蟲寶寶差唔多結晒繭啦,仲爭一條唧(我地俾咗個有機蛋既紙盒佢地暫住)。於是,爸爸就由得佢自己爬晒枝桑葉枝,任得佢豪食啦。


最尾呢條蠶蟲就威啦,爸爸仲整咗個韆鞦俾佢玩添!終於佢就係呢個架上面結咗繭啦!



Bibi仲話尼幅相似昆蟲圖鑑呀!氹得爸爸幾開心呀!



我就煩死啦,唔知幾時d蠶蛾又破繭而出,交配之後又再生出一大堆蠶蟲,爸爸就有排玩啦。
天氣會一路熱落去,睇怕爸爸都會繼續玩架咋啦。
唉~


P.S. 如果有常識科老師需要呢d圖片既話,歡迎留言問爸爸借相,佢會好樂意同小朋友分享佢既童年樂趣既!


沒有留言:

張貼留言