2009年4月25日 星期六

印仔三十一 - 芭蕾舞 II

今次呢個芭蕾舞女郎,比較健碩,事關係對住真人黎畫既。


 


我實行發揮「妙手仁心」既本領,略為幫佢隻燒鵝脾抽咗少少脂。大家都知跳芭蕾舞叻既,小腿都有返咁上下架啦。


 


就在BibiA-Maths加對答案果三粒鐘裏面,我只係雕好呢個印加埋另一個文字印既初稿咋。以我既hourly rate,計落條數,其實去PaperArt買個靚靚印仔,真係一d都唔貴架啦。



冇咩特別理由,送野俾朋友唔一定要搵藉口既。雖然我地從來未見過面,畫好個圖,想搵人認頭,咁啱諗起佢個名,咪刻落去咯。



希望準物主唔會嫌我手工粗淺,好好利用佢啦!


做咩又冇衫著既?咁人地未有能力整埋條紗裙吖麻,收住貨先啦,咁先有進步空間麻!



係啦,如果大家想買印台,可以去電車路,環球大廈斜對面,紅十字會捐血站下面果間紙品天地買架.


沒有留言:

張貼留言