2009年8月2日 星期日

牛B肚仔痛

今日一早,都唔算早啦,九點幾先叫Bibi起身。佢昨晚又好夜先返(都過晒十二點咯, 咁係咪叫好早返呢?),我都想佢訓多一陣。跟住整咗包小雲吞加菜心兩份食,叫佢做住功課先,十一點零鐘去牛B屋企,等A-Maths叔叔同佢傾下升中六選科既問題。


連爵士舞都唔得閒去跳啦,兩點又要出到去彩排司儀既野。我醒呀,帶埋飯盒過去,諗住如果佢地傾得耐,我就叮埋盒飯俾佢一路食, 一路傾, 食咗飯先走。好匆忙咁食完飯,佢又要碌去搭車啦。


我呢,係叔叔度食碗佢煲既瑤柱肉片蠔豉粥,正呀!


B今日唔多醒神,琴日打過針黎,夜晚肚仔痛,搞到爸爸媽媽天光咁滯先有得訓,八點幾又要起身餵奶。反而我去到佢又好乖咁成日訓,只係嘔過一次好澎湃既奶唧。下晝牛B媽媽要出外睇大夫,我就繼續留低做我既忌廉玫瑰,作為蛋糕上既配件。後尾牛B老豆侍候完牛B沐浴更衣,又餵完奶,就走入廚房炒飯俾大家食,雖然咸咗少少,但總算炒得唔錯呀。食完,我地就放牛B老豆去洽一陣啦。我冇走到,陪牛B婆婆傾計。可能我年紀大呀,我地都傾得兩嘴,一路傾到牛B媽媽買埋餸返黎。


哈哈!佢地話叫我唔好走,一齊食飯喎,咁就唔客氣啦,反正返到去都係得一個人。今餐有蒸魚,麻婆豆腐,油菜,鹽焗雞,四個人都食唔晒.


冇帶相機,唯有返到屋企影d忌廉玫瑰俾大家睇下啦. 



沒有留言:

張貼留言