2009年8月27日 星期四

素食菜餚包

家姐係美食節買咗幾款素食包俾爸爸,實在太正啦!
我初時以為好似其他素食包咁,味道假假地。但呢個品牌就唔同,口感預咗唔似肉,但味道就十分好,將黃豆既味道帶至極致。
我最先試既係素雞翼(一包有六只),爸爸有理冇理,當佢腸仔咁佢切開一截截,用黎炒青瓜同鮮蘑菰。我抱住懷疑既態度挾一塊黎食,咦!真係好唔同喎!腍腍地,又幾好味喎。


第二次就試呢款素肉排,打開錫紙包裝,乜一片片咁薄既?點叫肉排呀?原來辣辣地架,有黑椒係裏面, 仲有d筍片添,如果佢叫素回窩肉,就更貼切啦!今次既配搭就係蜜糖豆、鮮蘑菰啦。連d汁都好好味,我地冇打獻,但我地食完飯,爸爸就倒起d汁,佢話唔好晒, 留返黎撈麵喎。



呢款素肉排, 我地仲未試, 唔知辣唔辣既呢?



呢包素火腿都唔太差, 睇落有d金華火腿feel, 食落就好似有少少菰菌既質感, 冇一般素火腿咁油, 爸爸用黎炒咗椰菜, 仲好騎呢咁掉咗幾粒車厘茄去煮添.


Bibi就用過佢黎炒飯, 效果都ok. 但以我個人食素食既口味黎講, 呢款就比較遜色啦, 應該唔會encoure架啦.



我上網睇過, 佢地又真係出咗幾多食物架喎!


http://www.chefood.com/product.php


唔知香港邊度有得賣呢?


沒有留言:

張貼留言