2009年8月15日 星期六

太陽計畫畢業禮

原本諗住爸爸已經出席過會考放榜打氣大會,今次畢業禮我地係冇得去既。臨到昨日都仍然係話冇我地份既,於是我就約人放工去行街街啦。


點知到咗夜晚十一點零,竟然接到電話話可以俾到兩張飛我地。咁就去啦!放工即刻碌去搭地鐵,去到都未夠兩點。係港台大堂見到擺晒摺椅,可能因為外面太熱,俾d家長留係室內冷氣間冇咁熱掛。係前面擺咗大電視,唔通又好似放榜打氣大會咁,d家長淨係外面睇電視?事但啦,我地搵咗最後一排黎坐。坐到兩點,有工作人員報告話節目會大概係兩點半開始,請大家稍為等候。



之後,有學員唱名,請各組的家長代表出來,入現場就坐。我地聽住一對對家長行出去,當時我地心想:唔,梗係一早已經講好咗架啦。點知,講到Bibi果組既時候,我地聽到個女仔講:請第十三組Bibi既爹地媽咪。


咦!乜我地都有份既?好野!有得入去!



會上,除咗大家合唱畢業歌一齊睇返呢十個星期既種種片段之外,少不免有學員及家長的心聲分享環節。講到激動處,學員都有點哽咽,大家不禁動容。


原來今日係麥Sir既結婚紀念日,搞笑既佢,發言時話:呢個計畫係打算做十年既,今年已經係第八年啦,已經累積咗成千個學員。我仔細老婆嫩,如果第日大家肯每人每個月捐廿蚊俾我,都唔錯啦,起碼都可以幫補下我d仔女既教育費吖。咦咁又係喎,真係一個幾唔錯既退休計畫喎!


到致送紀念品俾副局長時,佢話:我都希望我兩個囡囡第日大個咗都可以參加到呢個計畫,等麥Sir教下佢地。咁呢兩個俏嬌娃家陣幾歲呢?分別係一歲同四歲既!爭d笑死我地。


畢業禮完咗,我地影咗幾幅相就走啦,最衰新相機係Bibi度,我地冇得用,所以相片質素認真麻麻。坐小巴再轉地鐵去淘大下午茶,我點咗碗叻沙米線($22),原本下午茶係包飲品既,但我見今日係清補涼冬瓜湯,又點可以唔加$4要埋個中湯呢。



爸爸就貪心啦,佢要咗個悠樂湯河($28),又放棄咗個飲品走去加中湯($4),又加春卷($12),認真豐富。



食完真係攬住個肚,事關飲咗好多湯落肚。今晚只豬仔仲有Gradnight餘慶,睇怕都會好夜返架啦。


 


沒有留言:

張貼留言