2009年8月5日 星期三

總算鬆一口氣

一早起身,為Bibi煮早餐,護送佢返學.聽d家長講要俾多d$佢地袋係身,又話必要時要交咩留位費,諸如此類,嚇得我不敢怠慢,都俾定成千蚊佢袋住先.


去到校門,好似家長都可以入學校喎.我都想入去八下,但爸爸一味催我同佢食咗早餐先.咁好啦,係間茶餐廳度坐低,叫咗食物,睇見新聞報告已經有個名校十優生接緊成績啦,我諗Bibi間學校都應該差唔多開始派彩啦掛.


其實我冇乜胃口,個胃好似有少少痛,憂心掛.食食下碟鮑魚火腿絲通粉,接到呢隻豬仔喊晒既電話:媽咪~~~,我考到廿六分呀!中文,英文有五星同五呀.


連我都有d激動:咁你快d打俾叔叔啦,睇下修邊科好啦.


好感恩,有得留低,即係唔駛四維撲,免去咗不少麻煩同擔心.


其實我心裏面都好矛盾,好驚塞翁得馬,焉知非禍.原校理科所定既三科選科都係AL(冇AS讀),而且三款組合都唔係咁適合Bibi.三個選擇:物理,化學,生物;物理,化學,純數;物理,純數,應用數學.


首兩個組合,避唔開致命既化學.第三個選擇要讀兩科數,而Bibi一向轉數不高,數學可算係佢既弱項,縱使佢今次考數學同附加數分別都有A同B,但佢真係花咗好大既努力先得返黎既.


可惜呢隻懵豬仔,到依家都仲未有咩明確目標,又冇強項,亦未立到咩大志.Bibi深知若揀選第三選擇,佢就要比以前更留心/小心,更努力去操數.佢話:情願做數做到嘔,都唔想背誦背到嘔喎.綜合各方師長既意見,呢隻諗野慢十拍既懵豬,就挑起佢人生最大既挑戰,踏入數學世界啦.


我唔知日後會點,見步行步啦,都會問下人係邊度補純數好既.希望佢將勤補拙,順利過度啦.


係等候期間,除咗同其他家長交流一下之外,我就係度狂發短訊,通知d姨媽姑姐啦,順便影下佢地學校既壁報板.佢地有四個社:分別係藍社,綠社



Bibi所屬既紅社,黃社



輔導組壁報上的Q版老師畫像,雖然我少去佢學校,唔多認得d老師既樣,但似乎都有似曾相識既感覺.



外面雖然天氣情況不穩定,但都唔算差,註冊之後,我地就走去買咗三條校服裙.Bibi問:點解唔係買五條既?


喂!中六,中七加埋好似得果年半咋喎,唔買咁多啦.


去到先知我地今日冇黎錯呀,一來唔係高峰期,二來天氣唔好,得我地一個客,可以講係五個員工姨姨招呼我地一個客.話咁快就拎咗d校服裙出黎,幫我地車埋校章,搞掂!


為咗支持下佢,爸爸竟然自願係Bibi訓晏覺既時候,幫佢熨晒d校服裙喎!


沒有留言:

張貼留言