2009年8月9日 星期日

大件事 - 瓜咗!

我有一個不幸的消息......


我頭先一個唔覺意, 跌咗部舊相機落地, 成個鏡頭ar晒, 唔出唔入, 連外圍裝飾圈都甩埋!


我監硬扯返正個鏡頭, 監硬熄機, 推返入去, 係就係閂得埋, 但就唔多識出返黎.


死得好慘呀....


安返個圈, 佢竟然開唔返, 唔上唔落. 試咗好多次. 拎走個圈, 又閂返.


雖然佢仲可以影到相, 但每次閂機, 佢都會係鏡頭tun返入去之後, 發出響聲同顯示"E18"既畫面鬧我!


好對你唔住呀! 我冇心架~~~~


今次又俾Bibi目睹呢個意外, 我知佢心裏面一定係度話: 哼! 如果係我整爛, 就大鑊啦, 仲唔俾你鬧死咩!


我都知有排俾佢兩父女串我架啦! 唉~~~~


冇計啦, 衰就要認, 打就要企定!


好彩爸爸已經買咗部新機唧, 而且呢輪又有蟲蟲好影.


沒有留言:

張貼留言