2009年8月20日 星期四

Sweet Sweet的感覺XXIV - Cake to Day Day

上一年, 托一位律師小朋友在生日聚會中送贈一個迷你蛋糕予另一位Trainee小妹妹, 好等佢有個Surprise麻. 點知聽到佢話 - "咁Sweet既?"


見到佢倖倖的表情 - 即係話: 點解我果陣又冇既?


唉~, 人地一早唔知你生日吖麻, 傻!


我都唔排除我有偏心既, 果個Trainee小妹妹又真係幾乖, 幾抵錫既, 所以我有留意佢. 雖然係大家見習其間, 我未必一定分派工作請大家幫手做, 但每期Trainees既表現我都會稍為注意一下, 事關你地將來既老闆, 都可能會黎搵我資詢一下, 我都會將我觀察所得直話直說既.





眨眼又一年啦, 又到你生日啦, 咪有蛋糕咯!


哈蜜瓜正當造, 就做一個哈蜜瓜忌廉蛋糕, 配鮮士多啤梨及芒果球, 再添一些黑白朱古力條作裝飾, 清新簡約, 不失May姨製品本色! 

沒有留言:

張貼留言