2009年8月29日 星期六

生日禮物

28/8, 一早就收到Vikki寄黎既串珠壽桃啦, 真係好意頭啦.



呢束係Mabel送俾我既花花, 有繡球, 桔梗, 玫瑰同....我唔曉既襯花



師奶送我既禮物呀



我檢查過, 係手縫既包包



衫夾仔



耳環配件, 唔知點搞既呢, 要好好地坐低研究下先



到咗影Mable果d啦, 相機冇電添! 點呢? 想呃下部機, 搓下d電, 再入返, 佢都係唔多啋我, 試咗好多次都唔得添! 又隔一陣, 再試下, 好似得得地喎, 黎唔切擺post啦, 影埋呢幅, 真係再影唔到啦. 有佢親手做既環保袋同埋幾包果茶, 佢梗係想我飲得杯落啦!



多謝大家既賞賜啊!


沒有留言:

張貼留言