2009年8月6日 星期四

放榜後記 - 謝師宴

大家都問我,到底Bibi會考成績ok,有咩獎勵喎?我地點慶祝喎?


 


老實講,讀好d書,係做學生既本份,考到好成績,已經係對自己既鼓勵啦。仲駛獎咩呀?Bibi亦從來唔會要求獎品既。


 


”唔駛啦,考到好成績,已經係對自己既鼓勵啦”呢幾句係Bibi六年級時,姑姐問佢想要d咩既時候,佢答返人既說話,係後尾姑姐同爸爸傾開計,又講返俾爸爸知既.


 


至於話果日係原校註完冊之後,我地有咩慶祝活動?


 


首先,就係幫佢嘉勉先,立即買定校服裙,事關佢地學校中六既校服裙係唔同款既,亦都係女生係校內身份既象徵黎。


 


因為我早餐都未落隔,真係陪唔到佢擦一餐住。所以,就由得佢係肯德基放縱下,食餐炸物,仲飲埋汽水添。跟住去超市買餸,打算晚餐叫Bibi親自下廚煮餐謝師宴俾A-Maths叔叔食。


 


返到去,佢第一時間開電腦同d同學仔傾下,然後先醒起未通知麥Sir喎!由得佢玩咗幾粒鐘msn,俾佢洽返個靚覺,六點幾先起身下廚。佢都好耐冇咁hea過咯,由於要煮幾味,我就充當執碼既角色,幫佢洗洗切切,等佢可以慳返d時間黎訓覺。


 


就係佢訓緊既時候,爸爸就拎佢d新校服裙黎睇下。我話:如果你幫隻豬熨埋校服,佢一陣訓醒實會好感激你架!


 


到佢熨到第三條裙既時候,我就走入房做少少手腳,通水話俾Bibi聽爸爸係廳度同佢熨緊衫,一陣出到去要好感謝佢至得喎,就趣趣地獎佢錫啖額頭仔啦。


 


今次,原本餐單係蘑菰肉碎煮蕃茄(呢樣佢已經煮過,所以我走咗出廳)、菜脯炒蛋(我先煮一份做示範,然後就俾另一份材料佢自己炒)、煎素雞扒、灼油菜既。但後尾又唔知點解整咗肉碎菜脯炒蛋喎,咁爸爸咪冇得食?於是我唯有炒多碟蘑菰素雞丁炒蛋,取消咗煎雞扒。整好晒d野,好似到會咁拎去A-Maths叔叔屋企。


 


蘑菰肉碎煮蕃茄(估唔到呢個不鏽鋼兜咁大食既,半鑊餸都裝佢唔滿呀!)



菜脯炒蛋(我炒果份係底,睇唔到啦,Bibi炒果d就係面,大家睇到晒架啦)



爸爸既蘑菰素雞丁炒蛋



油菜



我今次有相機係身啦,所以可以提供牛B既玉照,我地去到佢都未訓醒



呢個係佢剛剛訓醒既懵樣



有返多少知覺啦,就自己玩



係我手,佢個樣寧舍俊既



去到Bibi手呢,就冇咁好表情啦



至於要返牛B老豆抱咯喎....大家明啦



 


 


沒有留言:

張貼留言