2009年8月13日 星期四

印仔五十九 - 名牌T-Shirt

係Bibi考會考之前,就同幾個舊同事約定,話等大家d細路考完晒試,齊齊出黎食餐好既慶祝下。點知跟手Bibi又入咗太陽計畫,冇時得閒,連放咗榜後,D親戚同契媽等長輩話同佢食飯都抽唔到時間。就算係我,都難得兩母女正正經經咁食一餐飯呀!


所以,之前一早整好咗,想話送俾個舊同事既生日禮物,到依家先送到出去,仲要係得返我地幾個大人自己去食晏。


我地今日又食日本野,雖然時間就短咗d,但難得聚一聚,最搞笑既係,拖下拖下幾個月,竟然變成我既生日飯,事關我係月尾出世既,佢地話當係同我提早慶祝埋喎。點好意思呀!


呢件T-shirt仔,係我其中一個系列既設計黎,原本我用咗青色既,我都好滿意架。



但係,見呢輪Paper Art大減價,咪走去買咗d印台仔咯,原來Green Tea仲靚喎,試印一下,咁靚,有d唔捨得俾人添。



算啦,當係曾經擁有啦,再見啦,綠茶!見到Candy收到之後個開心樣,自己冇咪冇咯,緊乜要吖!


大家睇下, 我都做咗好多件名牌衫架!呢度只係其中一部份黎.



沒有留言:

張貼留言