2009年8月12日 星期三

花花髮夾

先一排,整咗一堆玫瑰仔,初初就諗住用黎做蛋糕上面果d忌廉花既,後尾整下整下,又好似單調咗d,或者可以用佢黎做d其他野。


加返d葉先!



於是,我就做d髮夾啦。係試驗品黎,希望大家試過之後,俾d意見,等我改良一下.



雖然唔算好靚,放咗係頭上面都唔算太差。Bibi當然唔肯用d咁女仔既野啦,咁唯有要大家俾俾面,勉為其難要咗佢啦。不過,若然大家覺得有其他人會喜歡,轉送俾佢都冇問題,我係唔會介意架,做手作只係想多d人開心既唧!



收唔到既小朋友,唔駛失望,只係我覺得呢d野好似唔多啱你咁唧。我會再諗d新款既出黎,咁你地收到,或者都會覺得靚靚地,收埋佢。


P.S. 香港既郵遞速度區區唔同, 我仲分開咗三日黎寄, 可能有人仲未收到架!


若然個髮夾會損毀, 係唔關大家粗手粗腳事, 係我溝粘土既比例唔啱唧, 大家應該話我知, 事關你地全部都係白老鼠, 我用咗唔同既厚度同唔同既粘土比例去做呢批花仔既, 之前冇諗過要黎咁用既. 所以我都好想知道實驗結果, 等第日既成品更襟用!


沒有留言:

張貼留言