2009年8月21日 星期五

Sweet Sweet的感覺XXV - It's a boy!

有冇搞錯呀?突然又話要生BB,真係殺我一個措手不及呀。


冇計啦,據我老闆講醫生叔叔話近來BB冇大到,驚佢有事,要提早開刀喎。


就係咁,我個舊同事就的咗老婆入醫院啦。初初我老闆仲懶有義氣架,話去醫院掙老友喎。點知人地個仔琴日出咗世,我問佢幾時去醫院,佢又話:淨係你地d女人先會急住去醫院既唧,我地男人唔係咁既!


衰仔吖,咁你之前又咁口響!


今朝佢又話放工去睇BB咯喎,咁就托佢幫我送個蛋糕俾呢個新仔老豆啦!



心形朱古力蛋糕, 配黑朱古力, 檸檬糖片及新鮮士多啤梨, 再加少少金箔, 就更添喜氣啦!


沒有留言:

張貼留言