2009年8月11日 星期二

星期天, 拜拜天

上星期日,爸爸開特更。見Bibi難得一日唔駛返同學會,就徵用爸爸部車,一於去拜下山先。


Bibi十一點至一點要跳舞,返到黎,沖個涼都成點九啦,都係食咗飯先啦。


難得一家三口可以一齊去呢度食,平日唔係我同爸爸兩老黎,就係爸爸夜晚接咗Bibi放同學會,兩個去掙檯腳。今次我地三個都叫咗呢款日式曼如飯,係呀,呢間鋪係主張環保飲食既,所以係冇動物成份既野做材料既,連同餐牌,都唔用動物既字眼,好堅持既。



今日既餐湯有d特別,竟然係紅蘿蔔苦瓜湯!可能想同大家清下熱,消下暑啦。飲落唔苦既,連d湯渣都冇甘味,Bibi都可以接受。咁好味既野,我地真係一粒飯都食清架,連Bibi都唔會晒野既。



我影緊呢個餐盤既時候,Bibi係度飲緊水,佢問點解唔等埋佢只杯, 影埋佢連杯水都飲清喎.



食完,原本只係想去爺爺嫲嫲既墓前裝著香,報告Bibi順利升中六既事。但見到餐牌上有春卷,果度d炸野都唔錯架,咪買黎拜嫲嫲咯。佢地係用紙袋紙兜裝外賣既,仲有一盒仔醋同兩片生菜拌吃。冇影相呀,係呢d地方影相,好似唔係幾尊重咁。


之後,原本係打道回府既,但見有車,不如就去置樂果便買少少野啦。初時Bibi唔肯落車架,情願係車度涼住冷氣等我。但我諗住買少少餸,又要買廁紙,都係要佢落車陪我(冇馬仔拎野點得呀?)。


依家d廁紙真係好貴,潔柔都要廿八個半一條。但經消委會提點後,我開始唔多信超市,我依家買既,雖然都唔平,但有十二卷,而且係冇取巧,除開大概廿三蚊條,但品質唔差,亦都唔係紙筒作大果款黎,十分墜手。


買埋紫色糯米粟(用黎煲雜豆湯或者加入飯度一齊煮口感唔錯架)、蕃茄、薯仔,鬼咁重。Bibi就話想食竹炭包,買咗兩包,仲要埋木糠布甸添!佢話晚上唔食飯,食呢d算咯喎.


返上車,呢只豬攬住兩袋包同木糠布甸,忍唔住話:「好彩有跟媽咪落車咋!」


沒有留言:

張貼留言