2009年8月29日 星期六

又擦一餐Cafe One

生日翌日, 又食一次lunch buffet, 又去咗呢間啦.



我呢, 淨掛住食, 唔記得影相, 呢d係Bibi影既, 佢仲專登擺靚d, 呢碟係cold cut同沙律



諗住食少少茶樓點心既, 點知打開d蒸籠, 唔係包就係珍珠雞同小籠包之類重手野, 後尾先見到有燒賣, 整粒先, 夾咗兩塊乳豬, d皮好靭, 唔得, 反而咖哩魚同煎魚都ok喎.



魚生比較新鮮, 食咗六件三文魚同一件八爪魚



忌廉蘑菰雞湯同粟米蟹肉羮, 個羮太杰, Bibi夾咗少少麵食



仲要咗碗生滾粥



佢只係要咗少少羮, 好似人地飲淨係碗底咁少.



我都食咗一隻蒸扇貝, 一件白切雞, 一件燒鴨, 一d菜, 亦都要咗一碗粥, 仲淥咗d菜同菰添.甜品我都係比較欣賞佢既朱古力慕司同芒果慕司, 當然啦, 唔整返兩杯H字頭既雪糕就對自己唔住啦!


呢兩碟都係眼訓哥哥既




Bibi既: 佢都食咗好多甜品, 但冇食雪糕




呢碟就係我既.



雖然我地冇食早餐, 只係食咗兩塊餅, 仲由十二點食到兩點半, 但今次未算係好努力.


沒有留言:

張貼留言