2009年8月31日 星期一

韓國食品節 + 自家烏冬

吉之島韓國食品節又黎啦!放工梗係要去掃下貨至得。


買咗一堆小食同餅餅,其實一心想話買薯仔麵架,早兩年食都係十六個幾一包,上年已經要廿零蚊啦,今年居然要卅幾蚊!貴咗咁多,唔買!



上面包小吃蜜糖螺絲粉比較特別, 但未開, 估唔到紅色果盒餅餅咁好味. 比我之前食開既日本貨好d. 拍得住白色戀人.



果罐喉糖都幾好, 似利口樂, 糙米薏仁茶係i:dc買既, 唔駛去到淘大咁遠咯. 粟米仔Bibi用咗黎炒飯, 溫室蕃茄佢仲未煮.



爸爸堅持要買呢d多士仔, 仲話俾買蒜蓉, 洋蔥味, 但Bibi就想趕絕爸爸, 要晒蒜蓉, 洋蔥味, 咁我就做好做醜, 當一人一包, 要咗兩包牛油味啦.



順手買咗兩件衫俾爸爸,又執幾件配合Bibi新校服裙既吊帶底衫,仲買埋個五層不鏽鋼單柄煲添!(個煲煮起黎, 熱到不得了, 除咗手柄唔熱之外, 連煲蓋都熱到飛起)


購物完畢都肚仔餓啦,我地去咗呢間「自家烏冬」食,等咗幾個字先到我地。
係門口櫥窗可以見到佢地點切烏冬。

Caption


餐牌好簡單,其實冇咩選擇。




我既蕃茄雞肉湯烏冬, 雞肉有d鞋, 碗就大, 烏冬得少少



爸爸既野菜天婦羅湯烏冬



Bibi既炸蝦野菜餅湯烏冬加一杯蘋果汁。呢個野菜餅好大堆頭,要三個人合力先砌得晒呀。



埋單$109,冇加一。


店員尚算親切, 服務俾個B佢啦! 會唔會返兜? 唔會啦, 不外如是唧. 拎住不零蚊, 可以有更好選擇.


沒有留言:

張貼留言